Nejste-li spokojeni s vyřízením Vaší reklamace, obraťte se na ombudsmana.
Jednoduché řešení pro Vás, kteří nevíte, jak dále pokračovat, když:
Garantujeme Vám, že se Vašim podnětům budeme věnovat a budeme je řešit.
I malé podněty jsou srdečně vítány, zlepšují totiž nastavení našich služeb pro klienty. Vaše zpětná vazba je pro nás důležitá.
Máte-li něco na srdci, co se týká banky Waldviertler Sparkasse Bank AG, obraťte se na ombudsmana – našeho strážce práv |
Spojit se můžete tradičně dopisem:
Ombudsman
Waldviertler Sparkasse Bank AG
Klášterská 126/II
377 01 Jindřichův Hradec
Anebo použijte email: ombudsman@wspk.cz
![]() Zavolejte nám |
![]() Napište nám |
![]() Zavolejte mi zpět |
![]() Pobočky |
|
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
|
|