Každý člověk starší 18 let. Může to být i cizinec s přechodným nebo trvalým pobytem v České republice. Nejlépe uděláte, když přijdete k nám na pobočku, kde vše individuálně vyřešíme.
Jaké dokumenty k založení potřebuji?
Přineste si platný občanský průkaz nebo pas. Cizinci potřebují potvrzení o přechodném nebo trvalém pobytu.
Jaký účet je pro mě vhodný?
Nabízíme několik typů osobních účtů. Prohlédněte si naši nabídku nebo si nechte poradit od bankovního poradce na pobočce.
Jak si založím účet u Sparkasse?
Přijďte na kteroukoliv z našich poboček.
Zavolejte na číslo 384 344 110.
Napište na info@wspk.cz.
Kolik osobních účtů si mohu založit?
Je to jen na vás, my jejich počet neomezujeme. účty můžete mít v českých korunách nebo v i v cizí měně.
Dostanu k účtu platební kartu?
Ano, platební kartu dostanete zdarma.
Je platební karta pojištěná?
Ano, je pojištěná proti ztrátě v České republice. Pojištění na cesty do zahraničí není její součástí.
Je v platební kartě i cestovní pojištění?
Ne. Cestovní pojištění si můžete sjednat zvlášť.
Budu dostávat automaticky papírové výpisy z účtu?
Ne. Standardní jsou elektronické výpisy, za které nic neúčtujeme. Pokud chcete, můžeme vám posílat i papírové výpisy. Aktuální výši poplatku najdete v sazebníku.
Jsou peníze na účtu pojištěné?
Ano, ze zákona.
Mohu posílat platby do zahraničí?
Ano, můžete platit po celé Evropské unii a je možné posílat platby i do ostatních zemí na celém světě.
Jaké služby jsou v ceně vedení účtu?
Je jich řada - od elektronických plateb po vydání platební karty.
Je možné, aby jeden účet používali 2 lidé?
Ano. Majitelem je jeden z manželů a druhý je uveden jako disponent. Při zakládání je nutné, aby na pobočku přišel i druhý z manželů, protože se také musí prokázat občanským průkazem a musí nastavit svůj podpisový vzor.
Chci, aby se disponentem účtu stal cizinec. Je to možné?
Ano. Oba dva přijďte na pobočku s doklady totožnosti.
Jak můžu vkládat peníze na svůj účet?
Pošlete je převodem nebo je v hotovosti zdarma vložte na pokladně všech našich poboček.
Co je potřeba pro vyřízení dědického řízení?
Dědic osobně přijde na pobočku s platným občanským průkazem a přinese rozsudek o ukončení dědického řízení.
Jak mám správně zadat platbu přes internetové bankovnictví?
Vše by mělo být intuitivní a snadné. Pokud však máte problém, nejlepší je zajít na naši pobočku. Poradce vám všechno ukáže. Nebo můžete zavolat na linku podpory na číslo 384 344 123, 384 344 132.
Kontaktujte nás
Zavolejte nám
Napište nám
Zavolejte mi zpět
Pobočky
Jméno*
E-mail*
Téma
Běžné účty a vklady
Platební karty
Zemědělské úvěry
Privátní úvěry
Komerční úvěry
E-banking
Jste klientem naší banky?
AnoNe
Zpráva*
* Povinný údaj
Jméno*
Mobilní telefon*
Téma
Běžné účty a vklady
Platební karty
Zemědělské úvěry
Privátní úvěry
Komerční úvěry
E-banking
Jste klientem naší banky?
AnoNe
Vyberte čas*
08:00 - 10:00
10:00 - 12:00
12:00 - 14:00
14:00 - 16:00
* Povinný údaj
Jindřichův Hradec•Brno•Dačice•Moravské Budějovice•Pelhřimov•Třebíč•Třeboň
Kontaktujte nás
Zavolejte nám
Napište nám
Zavolejte mi zpět
Pobočky
Jméno*
E-mail*
Téma
Běžné účty a vklady
Platební karty
Zemědělské úvěry
Privátní úvěry
Komerční úvěry
E-banking
Jste klientem naší banky?
AnoNe
Zpráva*
* Povinný údaj
Jméno*
Mobilní telefon*
Téma
Běžné účty a vklady
Platební karty
Zemědělské úvěry
Privátní úvěry
Komerční úvěry
E-banking
Jste klientem naší banky?
Ano Ne
Vyberte čas*
08:00 - 10:00
10:00 - 12:00
12:00 - 14:00
14:00 - 16:00
* Povinný údaj
Jindřichův Hradec•Brno•Dačice•Moravské Budějovice•Pelhřimov•Třebíč•Třeboň